فیلر زیر چشم چند روز بعد اثر می کند ؟ (زمان‌بندی در روزهای اولیه) کلینیک بلا

فیلر زیر چشم چند روز بعد اثر می کند ؟ (زمان‌بندی در روزهای اولیه) کلینیک بلا

فیلر زیر چشم چند روز بعد اثر می کند ؟ (زمان‌بندی در روزهای اولیه) کلینیک بلا

تزریق فیلر زیر چشم یکی از راهکارهای محبوب در زمینه زیبایی صورت است که بهبود ظاهر منطقه زیر چشم و کاهش علائم پیری و خستگی را هدف می‌گیرد. پس از انجام این فرآیند، تغییرات ظاهری اولیه مشاهده می‌شود که در این مقاله به تشریح زمان‌بندی اثرات پس از تزریق فیلر زیر چشم، نحوه تغییرات و نتایج در روزهای اولیه پس از تزریق می‌پردازیم.

مقدمه: فیلر زیر چشم با استفاده از مواد مختلف از جمله هیالورونیک اسید، به عنوان یک روش غیرجراحی بهبود ظاهر منطقه زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرآیند می‌تواند به طور موقت علائم پیری و خستگی را کاهش دهد.

بررسی مدت زمان اثر فیلر زیر چشم

زمان‌بندی اثرات پس از تزریق: اثرات اولیه پس از تزریق فیلر زیر چشم ممکن است به طور متفاوت در افراد مختلف ظاهر شود، اما به طور عمومی اثرات زیر مشاهده می‌شوند:

  1. روز اول تا دوم: در روزهای اولیه پس از تزریق، ممکن است منطقه زیر چشم به طور ملایم تورم و پفی شود. این تورم معمولاً بیشترین شدت خود را در 24 تا 48 ساعت اولیه دارد. این واکنش معمولی است و نشان از واکنش طبیعی پوست به تزریق دارد.
  2. روزهای سوم تا پنجم: تورم و پف در منطقه زیر چشم در این روزها به تدریج کاهش می‌یابد. علائم تورمی که در روزهای اولیه دیده می‌شد، بهبود یافته و منطقه زیر چشم شروع به آرامش می‌کند.
  3. روزهای ششم به بعد: تورم و پف به طور کامل بهبود یافته و منطقه زیر چشم به حالت طبیعی خود باز می‌گردد. اثرات بدست آمده از تزریق فیلر زیر چشم در این دوره به طور کامل مشاهده می‌شوند.
بیشتر بدانید!  روش‌های لیزر در درمان مشکلات پوستی: کاربردها و مزایا [جدید] کلینیک بلا

نتایج و تغییرات در روزهای اولیه: در روزهای اولیه پس از تزریق فیلر زیر چشم، نتایج اولیه شروع به ظاهر شدن می‌کنند. این نتایج عبارتند از:

  • کاهش چین و چروک‌ها: علائم چین و چروک‌های زیر چشم به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابند.
  • تقویت شادابی و جوانی: پوست زیر چشم به شکلی شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.
  • کاهش تیرگی پوست: رنگ تیره پوست زیر چشم کاهش یافته و پوست روشن‌تر به نظر می‌آید.

نکات قبل از و بعد از تزریق:

  1. مشاوره پزشکی: قبل از تصمیم‌گیری برای تزریق فیلر زیر چشم، مشاوره با پزشک متخصص ضروری است تا انتظارات و مواردی مانند زمان‌بندی نتایج را برای شما توضیح دهد.
  2. تجربه شخصی: اثرات و زمان‌بندی نتایج ممکن است در هر فرد متفاوت باشد و به تجربه شخصی و واکنش پوستی او بستگی داشته باشد.

نتیجه‌گیری: تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند بهبود‌های قابل مشاهده‌ای در منطقه زیر چشم به همراه داشته باشد. تورم و پفی که در روزهای اولیه پس از تزریق مشاهده می‌شود، به تدریج کاهش یافته و نتایج خوبی در افراد ایجاد می‌کند. انتظارات خود را با پزشک متخصص مطرح کرده و تجربه مثبتی از این فرآیند داشته باشید.

منبع : کلینیک بلا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اطلاع از
جدیدترین تخفیفات

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک بلا مرکز تخصصی پوست ، مو و لیزر موهای زاید در استان البرز (کرج) با 20 سال سابقه در خدمت همشهریان گرامی می باشیم.

روزهای کاری

شنبه : تعطیل
یکشنبه : 10.00 - 20.00
دوشنبه : 10.00 - 20.00
سه شنبه : 10.00 - 20.00
چهارشنبه : 10.00 - 20.00
پنج شنبه : 10.00 - 20.00
جمعه : تعطیل
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x